مبدل حرارتی استخری

۴۶ بازديد

فروش ویژه مبدل حرارتی استخری
مبدل حرارتی برای انتقال انرژی (گرما) از یک رسانه به رسانه دیگر است، به عنوان مثال. از دیگهای بخار برقی، چوبی، گلوله ای یا روغنی قرمز، پمپ حرارتی یا سیستم های پنل خورشیدی. مبدل حرارتی استخری نمی توانند به تنهایی انرژی تولید کنند. منبع گرما باید با نیازهای گرمایشی استخر مطابقت داشته باشد.

مبدل حرارتی استخری

انتخاب مبدل حرارتی بهینه! با برنامه ما برای مبدل های حرارتی محاسبه کنید.

تجربه گسترده ای در اندازه گیری و محاسبه حرارت دارد. برنامه محاسبه ما برای مبدل های حرارتی می تواند برای کمک به تصمیم گیری استفاده شود. نیاز به گرما برای هر استخر منحصر به فرد است و توسط عوامل مختلفی مانند استخر ایزوله/غیر ایزوله، استخر روی زمین مبدل حرارتی استخری، پوشش استخر و غیره متاثر می شود.

این برنامه چه کاری انجام می دهد و چگونه از آن استفاده می کنید؟
در برنامه محاسبه نوع مبدل حرارتی در لیست دراپ انتخاب می شود. سپس یک دمای اسمی ورودی و ow برای سمت اولیه همراه با دمای مورد نظر استخر و از گردش استخر به سمت ثانویه نشان داده می شود.

اصلاح مقادیر تا زمانی که در محدوده (در پرانتز) باشند، آزاد است. دکمه محاسبه قدرت گرمایش انتقالی و دمای خروجی را نشان می دهد. همچنین افت فشار محاسبه شده را برای هر طرف نشان داده شده در دریافت خواهید کرد.

اگر می خواهید مبدل حرارتی را تغییر دهید، می توانید حالت کار را با "دکمه قفل" قفل کنید تا بتوانید توان ارسالی را با مدل مبدل حرارتی دیگر مقایسه کنید. برگه ها تصویر/ابعاد تصویر و ابعاد مبدل حرارتی انتخاب شده را نشان می دهد.

زبانه ها بین تصویر و ابعاد مبدل حرارتی انتخابی تغییر می کند.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.